Knomacons
Knomacons
Knomacons
Knomacons

Viziune

Valorificarea cunoasterii existente in fiecare dintre noi in scopul cresterii bunastarii materiale si spirituale individuale


Eric Weidner, CKM
Marketing Director/Certification Coordinator
International Knowledge Management Institute (KM Institute)

Takemitsu MATSUDA
Long time Expert - JAPAN INTERNATIONAL COOPERATION AGENCY
 
 

SCOALA de VARA pentru Specialisti, Manageri si Consultanti in Redactarea si Realizarea Proiectelor de Investitii cu Finantare Europeana, SOVATA, 16-20 iulie 2010 - workshop practic in cadrul proiectului neguvernamental “Scoala Banilor Europeni”

ZIUA I – vineri, 16 iulie 2010

10.00-11.00
Inregistrarea participantilor si inmanarea mapelor

11.00-12.30
Sesiune introductiva:
-relationarea intre traineri si cursanti 
-colectarea informatiilor privind nevoile si ideile profesionale si de investitii ale participantilor
-schitarea rutelor de parcurs, in functie de prioritatile si cerintele impuse de proiectele finantate din fonduri europene
-prezentarea ofertei de socializare si intarire a spiritului de echipa

12.30-13.30 Cocktail de Bun Venit

13.30-16.30
Cum alegem si atragem in mod optim finantarile europene pentru proiectele noastre de investitii - cititul printre randuri, lectii de urmat, invataminte extrase, noile oportunitati de finantare UE in curs de lansare

13.30-14.45 Partea I
-Programul PROGRESS
-Programul CIP
-Programul de Cooperare la Marea Neagra

14.45-15.15 Sesiune de intrebari si raspunsuri / pauza de cafea

15.15-16.30 Partea II
-Strategia UE a Regiunii Dunarii
-Small Business Act (Actul European pentru Afaceri Mici)

20.00 Sesiune de networking / team-building

 

ZIUA II – sambata, 17 iulie 2010

9.30-12.30
Parcurgerea drumului de la idee la punerea realista in practica a unui proiect de investitii

9.30-10.45 Partea I - Evitarea piedicilor si capcanelor de tip juridic, procedural

10.45-11.00 Pauza de cafea

11.00-12.30  Partea II - Importanta colaborarii intre beneficiar si consultant, intelegerea aplicarii corecte a monitorizarii si raportarii. Studii de caz si exercitii practice in echipa.
12.30-13.30 Pauza de pranz

13.30-16.30
Cum identificam sursele bancare sau nebancare de co-finantare pentru indeplinirea obiectivelor vizate

13.30-14.45 Partea I - Oportunitati cunoscute si mai putin cunoscute mediului investitional

14.45-15.15 Pauza de cafea

15.15-16.30 Partea II - Cum facem sa devina interesant un proiect pentru partenerii si furnizorii de servicii directi sau indirecti?
-Modalitati de negociere a intereselor comune pentru detinatorii de interese (stakeholders) din cadrul proiectului
-Selectarea celor mai bune oferte de bunuri/servicii in vederea subcontractarii

20.00 Sesiune de networking / team-building

 

ZIUA III – duminica, 18 iulie 2010

9.30-15.30
Strategii si stratageme de urmat dupa obtinerea unei finantari europene

9.30-10.45 Partea I
-Rigorile recomandate ale managementului ciclului de proiect
-Evitarea riscurilor si obstacolelor posibile in cursul implementarii

10.45-11.00 Pauza de cafea

11.00-12.30  Partea II
            -Studiu de caz si exercitii privind cheile de monitorizare interna si sistemul de raportare narativa si financiara in cadrul proiectului

12.30-13.30 Pauza de pranz

13.30-15.30 Partea III
-Rapoartele de activitate ale echipelor de lucru
-Observatii critice si auto-critice asupra rezultatelor

20.00 Sesiune de networking / team-building

ZIUA IV – luni, 19 iulie 2010

9.30-12.30
Realizarea unei comunicari-beton pentru succesul scontat al proiectului

9.30-10.45 Partea I
-Obstacole curente ale aplicarii strategiei de comunicare
-Tehnici de eficientizare a comunicarii cu autoritatile si in cadrul echipei
10.45-11.00 Pauza de cafea

11.00-12.30  Partea II
-Cai de stimulare si energizare a echipei de lucru - exercitii practice
-Importanta utilizarii si consecintele practice ale unei strategii de relatii publice (PR)

12.30-13.30 Pauza de pranz

13.30-16.30
Avantajele realizarii unei bune strategii de relationare (networking) si a lobby-ului in favoarea unei idei, actiuni, proiect - povesti de succes si invataminte de urmat

13.30-14.45 Partea I
-Mijloace inovative si dinamice de lucru destinate promovarii obiectivelor si rezultatelor pe termen lung ale proiectului
-Prevenirea si combaterea practica a neregulilor, litigiilor sau imputarii unor acte de coruptie in cadrul implementarii proiectului

14.45-15.15 Pauza de cafea

15.15-16.30
Managementul Cunoasterii si fondurile europene
-Managementul Cunoasterii in favoarea accesarii, implementarii corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri europene

20.00 Sesiune de networking / team-building

 

ZIUA V – marti, 20 iulie 2010

9.30-11.45
Managementul Cunoasterii pentru intreprinderi

9.30-10.30 Partea I - Dezvoltarea unei organizatii bazate pe Cunoastere (Knowledge Organization)

10.30-10.45 Pauza de cafea

10.45-11.45  Partea II - Oportunitatile si importanta formarii specialistului in managementul cunoasterii (Knowledge Specialist)

11.45-12.30 Remarci si concluzii asupra rezultatelor obtinute
            -Recomandari formulate in atentia perfectionarii stilului de lucru al cursantilor
-Sesiunea de evaluare a participantilor, cat si a desfasurarii Scolii de Vara

12.30-13.30 Pauza de pranz

13.30 
Inmanarea Certificatelor "Knowledge Management Specialist" din partea Knowledge Management Institute-Romania si EUROLINK-House of Europe

Valoarea contributiei banesti pentru participarea la Scoala de vara este in valoare de:

  • 985 lei - pentru inscrierile realizate pana cel tarziu in data de 30 iunie 2010, orele 14.30
  • 1185 lei - pentru inscrierile realizate in perioada 1 - 5 iulie 2010

Pentru cei interesati, exista posibilitatea rezervarii serviciilor de cazare si masa (regim demi-pensiune), astfel:

  • CAZARE (4 nopti): loc in camera dubla + demi-pensiune: 385 lei 
  • CAZARE (4 nopti): camera single + demi-pensiune: 545 lei 

La cerere, persoana care insoteste cursantul achita doar pachetul de cazare + demi-pensiune.

Locul de desfasurare al Scolii de Vara este Hotel HEFAISTOS, statiunea Sovata.

 

 

Dr. Harry Hertz
Director, Baldrige National Quality Program
National Institute of Standards and Technology

Stephen C. Brokaw, Ph.D., CGBP
Professor and Chair of Marketing
The University of Wisconsin - La Crosse, U.S.A.

Ramon Barquin
PhD, President and CEO of Barquin International, former IBM executive




Octavian SERBAN
Presedinte

Orlando Gabriel CONSTANTINESCU
Business Development Manager

Mirela RADU
Consultant Juridic prin "Cabinetul de Avocatura - Mirela RADU"

Cristian AVRAM
Coordonator Programe

Dragos ZAHARIA
Director Economic - Coordonator Analiza - Monitorizare - Audit