Knomacons
Knomacons
Knomacons
Knomacons

Viziune

Valorificarea cunoasterii existente in fiecare dintre noi in scopul cresterii bunastarii materiale si spirituale individuale


Eric Weidner, CKM
Marketing Director/Certification Coordinator
International Knowledge Management Institute (KM Institute)

Takemitsu MATSUDA
Long time Expert - JAPAN INTERNATIONAL COOPERATION AGENCY
 
 


EXPERIENTA - echipa noastra, din care fac parte specialisti din cadrul autoritatilor si diverselor institutii nationale, precum si reputati profesori universitari, presedinti si manageri de top ai unor organizatii internationale din Japonia, Statele Unite ale Americii, Germania, Belgia, Marea Britanie, Franta, etc, are o experienta indelungata in domenii de referinta ale Managementului si  Marketingului.
Pentru programele pe care le dezvoltam, asa cum se vede la fiecare descriere de program in parte, apelam la specialisti externi si interni, creind astfel un mix intre tendintele existente la nivel global si specificitatea dezvoltarii locale.
Din portofoliul de clienti, pe plan interni, fac parte urmatoarele categorii: Ministere, Institutii de Administratie Publica Locala si Centrala, Furnizori de Instruire si Consultanta, Companii Mari si IMM-uri, Persoane Fizice Autorizate, etc. Numarul beneficiarilor este de peste 200, iar peste 500 de reprezentanti ai acestora au interactionat cu noi in programele dezvoltate pina acum.
Valoarea adaugata pe care o includem in programele noastre consta intr-o bogata practica in misiuni de consultanta si sesiuni de instruire, precum si o implicare efectiva in pozitii cheie ale unor institutii reprezentative pentru domeniile pe care le abordam.
Nucleul "permanent" nu este mare, preferind colaborarea pe programe cu diversi specialisti, pentru a asigura o flexibilitate optima programelor noastre si de a subscrie cu exactitate cerintelor dumneavoastra in materie de dobindire de informatii. Tocmai de aceea, din portofoliul largit, pe baza cooperarii, fac parte specialisti de top ai unor entitati precum:

  • Pe plan international: Administratia Statelor Unite ale Americii, Guvernul Japoniei, Universitati din Wisconsin, Washington DC, Pennsylvania, Berlin, etc, companii precum Ford, Toyota, 3M, DuPont,  etc
  • Pe plan intern: Guvernul Romaniei prin Ministere si Agentii, Centrul Regional de Formare Profesionala Continua, Eurolink - House of Europe, Academia de Studii Econimice, etc


VIZIUNE - Valorificarea cunoasterii existente in fiecare dintre noi in scopul cresterii bunastarii materiale si spirituale individuale




MISIUNE- inzestrarea fiecaruia cu instrumente specifice managementului cunoasterii in vederea obtinerii unor performante maxime folosind experienta acumulata, studiile efectuate si cunostintele dobindite.

Indiferent de profesie, statut, aspiratii, fiecare dintre noi dorim sa ne vindem cit mai bine forta de munca. Daca din punct de vedere fizic, diferentele intre oameni sunt relativ mici, din punct de vedere al cunoasterii ne pot separa "oceane" de semeni de-ai nostri.
Haideti sa ne punem in evidenta prin ceea ce am acumulat in "interior" - cunoasterea tacita - si sa cream un avantaj din folosirea acestui atu prin impartasirea cunostintelor acumulate! Un lider autentic stie sa aprecieze acest lucru si va fi dispus sa aloce resurse importante pentru a fi inconjurat de "specialisti ai cunoasterii", adica oameni obisnuiti care "activeaza" instrumentele cunoasterii in scopul de a realiza ceea ce isi propun.
Acesta este si motivul pentru care celebrul dicton al lui Sr. Francis Bacon, "KNOWLEDGE IS POWER", este mai actual ca oricind.
In zilele noastre, dupa depasirea Erei Agricole, Erei industriale, Erei Informationale, trebuie sa constientizam ca suntem in Era Networkingului - modul in care stim sa plasam activitatea noastra in raport cu cea a celor din jur, modul in care stim sa comunicam cu ceilalti, sa intelegem din timp semnalele pietei si sa fim cu un pas inaintea schimbarii.



VALORI:

  • Constiinta este cel mai de pret bun al unei natii
    • valorificarea traditiilor culturale si educative ale unui popor confera plusul de valoare si autenticitatea proiectelor dezvoltate in acel areal sau specialistilor crescuti in acel spirit
    • pentru a reusi efectiv sa integram spatiul in care activam in ansamblul dezvoltarii globale, trebuie sa fim inovativi sau sa adaptam programe consacrate la nivel international si nu sa adoptam aceste modele.
  • Capitalul uman este cel mai de pret avantaj al unei organizatii
    • forta dezvoltarii institutionale sau corporatiste sta in capacitatea de gindire a indivizilor, in experienta si aptitudinile acestora; perioada fortei date de numarul de mijloace fixe sau capitalul acumulat, a apus.
    • "atragerea creierelor" este dezideratul oricarui manager de succes; crearea unui "loc de gindire si creatie" in fiecare organizatie dezvolta forta de sinergie a grupului, un mediu competitiv si o dezvoltare dinamica si consistenta.
  • Cunoasterea este cel mai de pret atu al fiecarui individ
    • "suntem ceea ce cunoastem"
    • modul in care stim sa consolidam si sa "vindem" acest avantaj este factorul diferentiator


OBIECTIVE

  • folosirea cunosterii pentru a adauga valoare proceselor, proiectelor si programelor din fiecare organizatie
    • este foarte important pentru noi sa va furnizam acele servicii de consultanta si diseminare de informatii care sa va ajute la dezvoltarea activitatii pornind de la ceea ce aveti si fara investitii costisitoare
    • dorim sa fim parteneri ai dezvoltarii dumneavoastra si nu sa fiti doar clienti intr-un portofoliu impresionant
  • utilizarea cunostintelor accumulate pentru a crea un avantaj competitiv pe piata
    • nu venim cu tipare si sfaturi; dorim sa va dam solutii si sa cream un model de dezvoltare unic, asa cum sunteti si dumneavoastra
    • suntem convinsi ca aveti toate premisele dezvoltarii in organizatia dumneavoastra; rolul nostru este acela de a facilita ca acesti germeni sa infloreasca si sa rodeasca, astfel incit sa deveniti ceea ce va doriti


STRATEGIE

  • identificarea nevoii
    • de multe ori simtiti niste neajunsuri in organizatia dumneavoastra dar nu puteti determina cauza acestora; cu ajutorul nostru puteti identifica acele probleme care odata rezolvate creeaza impactul cel mai mare asupra dezvoltarii organizatiei
  • stabilirea obiectivului general si a celor specifice
    • trebuie sa va ajutam sa stiti unde vreti sa ajungeti, astfel incit sa nu alocati resurse pentru activitati care nu folosesc scopului propus
  • crearea unui plan de actiune
    • realizarea unei "harti" este importanta pentru a sti in fiecare moment unde sunteti, care este gradul de realizare a obiectivelor si ce trebuie facut pentru a continua in ritmul stabilit
  • fixarea rezultatelor
    • noi va furnizam acele instrumente - indicatori, metodologii, scheme logice - care sa va garanteze atingerea rezultatelor propuse
  • dimensionarea resurselor
    • modelul nostru de dezvoltare se bazeaza pe folosirea resursei celei mai de pret - cunosterea - pe care deja o aveti incorporata in experienta oamenilor si a organizatiei, dar care implica cele mai mici costuri pentru a putea fi utilizata
  • intelegerea mediului in care activam
    • un bun manager nu se limiteaza la a reactiona bine la schimbare, un bun manager trebuie sa fie cu un pas inaintea schimbarii
    • va ajutam sa va intelegeti mai bine si sa anticipati tendintele


TINTE

  • Crearea unei miscari KM in Romania, factor de promovare a avantajelor cunoasterii si de recunoastere internationala a potentialului aptitudinal si creativ in domeniul cunoasterii.
  • Crearea unei structuri nationale a "Knowledge Organizations" condusa de un comitet de coordonare format din liderii respectivelor organizatii.
  • Afilierea beneficiarilor la reteaua institutionalizata a INTERNATIONAL KNOWLEDGE MANAGEMENT INSTITUTE


Dr. Harry Hertz
Director, Baldrige National Quality Program
National Institute of Standards and Technology

Stephen C. Brokaw, Ph.D., CGBP
Professor and Chair of Marketing
The University of Wisconsin - La Crosse, U.S.A.

Ramon Barquin
PhD, President and CEO of Barquin International, former IBM executive




Octavian SERBAN
Presedinte

Orlando Gabriel CONSTANTINESCU
Business Development Manager

Mirela RADU
Consultant Juridic prin "Cabinetul de Avocatura - Mirela RADU"

Cristian AVRAM
Coordonator Programe

Dragos ZAHARIA
Director Economic - Coordonator Analiza - Monitorizare - Audit