Knomacons
Knomacons
Knomacons
Knomacons

Viziune

Valorificarea cunoasterii existente in fiecare dintre noi in scopul cresterii bunastarii materiale si spirituale individuale


Eric Weidner, CKM
Marketing Director/Certification Coordinator
International Knowledge Management Institute (KM Institute)

Takemitsu MATSUDA
Long time Expert - JAPAN INTERNATIONAL COOPERATION AGENCY
 
 

A doua reuniune de lucru

Bucuresti - Centrul de Training ALERON
(Aleea Marius Emanoil Buteica nr. 18-20, Etaj 3, Sector 3)
19-21 martie 2009

Stim ca va confruntati din plin cu dificultatea de a va alege cel mai potrivit realizator sau consultant cu experienta europeana atestata pentru proiectul vostru de investitii!

Stim ca aveti nevoie sa masurati si sa certificati competentele si abilitatile liderului de proiect, dar si ale membrilor echipei voastre de lucru!

Stim ca vreti sa evitati bataile de cap si erorile din trecut, gasind simultan cel mai bun montaj financiar si cea mai facila modalitate de co-finantare pentru afacerea in curs!

Tocmai de aceea, va invitam sa va bucurati de avantajele programului nostru neguvernamental cu know-how si sprijin international/european participand la a II-a reuniune a INCUBATORULUI de PROIECTE si AFACERI EUROPENE, care va avea loc la sediul Centrului de Training ALERON din Bucuresti, in perioada 19-21 martie 2009. Reamintim ca prin intermediul a 12 mentori cu inalta specializare europeana si a 7 experti guvernamentali ce au reprezentat autoritatile de gestionare a Fondurilor UE, primii 40 de intreprinzatori, lideri, investitori, experti si manageri cunoscatori au parcurs deja un stagiu de invatare din mers si sprijin concret de nivel Knowledge Management Fundamentals (KM Fundamentals – prima etapa a formarii pentru certificarea competentelor/ abilitatilor de consultanta si training in cadrul sistemului coordonat pe plan mondial de International Knowledge Management Institute  – HQ Washington DC, SUA – www.kminstitute.org).

In faza a II-a a programului nostru de pilotaj european al investitiilor, sub deviza INVESTITII SANATOASE prin CURA de KNOWLEDGE MANAGEMENT, putem fructifica trei obiective concentrate intr-un singur nucleu:

I. racordam flexibil ideile personale la un repertoriu recomandat de idei de proiecte inovative mici, mijlocii sau mari, bazat pe directiile principale ale Pilonului de baza al Uniunii Europene - Societatea Cunoasterii - http://ec.europa.eu/employment_social/knowledge_society/ si pe site-ul partenerului nostru - Asociatia de Stiinte Alternative din Romania  - www.science.ase.ro si ne adaptam la prioritatile reale de finantare, croite special pentru cresterea competitivitatii afacerii in anii de criza 2009-2010;

II. selectam pe viu furnizorul finanaciar-bancar cel mai suplu si mai apt care sa va acorde co-finantarea si pre-finantarea necesara demararii proiectului si parcurgem pasii concreti pentru identificarea partenerilor privati sau publici pentru finalizarea investitiei, in vederea optimei sustineri a proiectului din alte State Membre ale Uniunii Europene prin internationalizarea afacerii, utilizand programele de sprijin informativ/financiar al Uniunii Europene: http://ec.europa.eu/enterprise/funding/index.htm si parghii speciale precum http://ec.europa.eu/solvit/site/index_ro.htm

III. internalizam un sistem profesionalist de lucru si realizam o prioritizare a targeturilor de business preluand din start si in mod creativ sistemul pragmatic Management by Objectives, iar cu sprijinul evalutorului/auditorului calificat, previzionam punctajul proiectului, pre-evaluam punctele tari si slabe ale investitiei, stabilim aria de marketing, intervalul previzibil de recuperare a banilor investiti si impactul social-economic al investitiei pana la final, angrenajele potentiale cu alti parteneri in proiecte internationale viitoare.

In final, dar nu in ultimul rand, prin componenta de training, special desemnata in cadrul incubatorului nostru, oferim pregatirea certificarii internationale in trei etape graduale prin sistemul International Knowledge Management Specialization:

  Certified Knowledge Specialist – certificat de KMI-Romania (reprezentata de agentia Knomacons), cu sprijinul EUROLINK-House of Europe;

  Certified Knowledege Expert – certificat de KMI-Romania, cu sprijinul EUROLINK-House of Europe;

   International Knowledge Management Consultant – certificat de International Knowledge Management Institute;  programul si criteriile de evaluare vor fi girate de IKMI Washington DC, pe baza modelului deja implementat de institutii si companii internationale precum Banca Mondiala, Guvernul Statelor Unite, compania Swiss Pharma.

Pentru cei mai valorosi participanti care se inscriu la aceasta editie/modul de specializare, se vor acorda burse integrale sau partiale de studiu la urmatoarele module ale progamului de specializare, in baza rezultatelor evaluarii temelor realizate in cadrul work-shopurilor (creearea unei „Knowledge Organization”, desemnarea unui proiect de proces knowledge management etc).

Miza finala este ca impreuna sa generam o pregatire de excelenta a persoanelor care vor lucra in sectorul public si sectorul privat in domeniul implementarii proiectelor cu fonduri UE si, prin asumarea unei certificari-evaluari si omologarea ulterioara la scara si standarde mondiale a competentelor si abilitatilor in marea familie a International Knowledge Management Institute.

Numar maxim de locuri disponibile: 25 de participanti, pe baza criteriului “primul venit-primul servit”, iar ca si conditii minime de eligibilitate: studii superioare finalizate (sau in an terminal); nivel cel putin mediu de cunoastere a limbii engleze; interes pentru procesul de implementare/gestionare a programelor de finantare cu fonduri UE, ajutoare de stat, alte programe internationale de sprijin.

 
Agenda de business

Sesiunea se desfasoara, cu sprijinul companiei ALERON, la Bucuresti, Centrul de Training ALERON (proximitate Piata Dristor: Aleea Marius Emanoil Buteica Nr. 18-20, Sector 3, Bucuresti), in perioada 19-21 martie 2009.
Harta locatiei
 
Joi, 19 martie 2009

09.30-10.00 Inregistrarea participantilor
Precizari introductive:
10.00-11.15. Cum utilizam ca baza de inspiratie si sprijin Strategia Lisabona si prioritatile Societatii Cunoasterii?
11.15-11.30 Pauza de cafea
11.30-12.30 Oportunitati si prioritati fierbinti pentru proiecte de investitii in anul 2009
12.30-13.00 Intrebari si discutii
13.00-14.30 Pauza de pranz
14.30-16.30 Work-shop-uri cu lucru pe echipe
Work-shop 1: Atuurile utilizarii sistemului Knowledge Management Specialization pentru gestionarea si implementarea proiectelor europene. Impactul “knowledge process” (procesului cunoasterii) pentru definirea obiectivelor si selectarea metodologiei de management a proiectului de investitii (Partea I)
16.30-17.00 Rapoarte publice de activitate
17.00- 17.30 Concluzii

Vineri, 20 martie 2009

09.30-10.00 Primirea materialelor bibliografice
10.00-11.30 Criterii si modalitati de selectie pentru identificarea surselor optime de co-finantare si a partenerilor privati sau publici/detinatorilor de interese ai investitiei
11.15-11.30 Pauza de cafea
11.30-13.00 Promovarea Parteneriatului Public-Privat (PPP)
13.00-14.30 Pauza de pranz
14.30-16.30 Workshop-uri cu lucru pe echipe
Atuurile utilizarii sistemului Knowledge Management Specialization pentru gestionarea si implementarea proiectelor europene. Impactul “knowledge process” (procesului cunoasterii) pentru definirea obiectivelor si selectarea metodologiei de management a proiectului de investitii (Partea a II-a)
16.30 -17.00 Rapoarte publice de activitate
17.00-17.30 Concluzii

Sambata, 21 martie 2009

09.30-10.00 Primirea materialelor bibliografice
10.00-11.15 Cunoasterea si exploatarea eficace a raportului dintre tinte, obiective si criteriile de evaluare ale finantatorului proiectului de investitii. 
11.15-11.30 Pauza de cafea
11.30-12.30 Maximizarea succesului printr-o proiectie indrazneata: axa marketing-ul proiectului – amortizarea investitiei – impact social-economic
12.30-13.30 Evaluarea finala
13.30-14.00 Concluzii si recomandari.
Inmanarea Certificatelor de Absolvire “Certified Knowledge Specialist” – KMI Romania

Mentori si invitati speciali:
Prof. Univ. Dr. Carmen COSTEA – Academia de Studii Economice/Presedintele Asociatiei de Stiinte Alternative
Prof. Univ. Dr. Petre PRISECARU – Universitatea Romana de Stiinte si Arte “Gheorghe Cristea” /Institutul de Economie Mondiala “Costin Murgescu” al Academiei Romane
Sever AVRAM – Coordonator general al "Platformei EU-RO Clearing Funds"
Jamil BENABDALLAH – Reprezentant Europa de Est – Grupul “Detente Consultants” (Paris)
Dr. Claudiu BULACEANU – Managing Partner –  ALERON. Training. Consulting. Outsourcing
Av. Ilie CIMPOIERU – Expert achizitii publice – Societatea "Deleanu Vasile-Avocati", membra a Warwick Legal Network
Augustin DRAGAN – Managing Partner –  ALERON. Training. Consulting. Outsourcing
Octavian SERBAN, MBA – Certified Knowledge Manager/ Coordonator Agentia "Knomacons" 
Raluca SIMAN – Marketing specialist – ClubAfaceri.ro/ GhiseulBancar.ro
Drd. Ion VACIU – Director – “Comunicatii Mobile”
Reprezentanti ai Bancii Nationale a Romaniei, Bancii Europene de Investitii;  Fondului National pentru IMM-uri; CEC Bank, EXIMBANK; BANC POST.

N.B.:
La reuniune sunt invitati reprezentantii institutiilor bancare /ne-bancare care ofera sprijin in co-finantarea proiectelor cu fonduri europene. In cadrul "Indrumarului Metodic" primit pe format CD, precum si in cadrul prezentarilor verbale, vor fi popularizate cele mai recente instrumente de co-finantare – programele Jeremie, Jasper, Jasmine (in curs de a fi pregatit si lansat). De asemenea, vor fi prezentate noile oportunitati posibile prin programul de finantare al Bancii Europene de Investitii pentru pre-finantarea sectorului IMM care acceseaza fonduri UE, precum si noile scheme de ajutor de stat ale Comisiei Europene pentru sectorul IMM.

Pentru inscriere: octavian.serban@knomacons.ro

 

 

Dr. Harry Hertz
Director, Baldrige National Quality Program
National Institute of Standards and Technology

Stephen C. Brokaw, Ph.D., CGBP
Professor and Chair of Marketing
The University of Wisconsin - La Crosse, U.S.A.

Ramon Barquin
PhD, President and CEO of Barquin International, former IBM executive




Octavian SERBAN
Presedinte

Orlando Gabriel CONSTANTINESCU
Business Development Manager

Mirela RADU
Consultant Juridic prin "Cabinetul de Avocatura - Mirela RADU"

Cristian AVRAM
Coordonator Programe

Dragos ZAHARIA
Director Economic - Coordonator Analiza - Monitorizare - Audit