Knomacons
Knomacons
Knomacons
Knomacons

Viziune

Valorificarea cunoasterii existente in fiecare dintre noi in scopul cresterii bunastarii materiale si spirituale individuale


Eric Weidner, CKM
Marketing Director/Certification Coordinator
International Knowledge Management Institute (KM Institute)

Takemitsu MATSUDA
Long time Expert - JAPAN INTERNATIONAL COOPERATION AGENCY
 
 

WORLD TRADE CENTER

Editie extraordinara a INCUBATORULUI DE AFACERI SI PROIECTE EUROPENE MANAGEMENTUL CUNOASTERII - SOLUTIE DE EVITARE A CRIZEI
Cum sa transformam practic criza intr-o sansa unica de stabilitate economica si financiara la nivel corporativ si personal

 

Data: sambata, 17 octombrie 2009
Tip: workshop
Locatie: Sala Seoul, Centrul de conferinte World Trade Center Bucuresti
Program:
09.00 – 09.30 Inregistrarea participantilor si oferirea materialelor ajutatoare
09.30 – 11.00 Sectiunea I: Sesiune plenara

  • Mesaj introductiv din partea Presedintiei Uniunii Europene
  • Mesaj introductiv din partea Guvernului Romaniei - Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM (AIPIMM) din cadrul MIMMCMA.
  • Mesaj introductiv din partea International Knowledge Management Institute – reprezentanta din Romania si Europa de Sud-Est
  • "Oportunitatile fierbinti si prioritatile practice pentru dezvoltarea afacerilor si investitii inovative  cu sprijinul financiar al Uniunii Europene si al Guvernului Romaniei"

11.00 – 11.15 Pauza de cafea
11.15 – 11.45 Bursa de Contacte Profitabile (BCP)- gong inaugural: sesiune de networking (programari si relationare intre solicitanti, oficiali, consultanti, experti si finantatori)
11.45 – 13.15 Sectiunea a II-a: Salonul Solutiilor Practice pentru Investitii si Proiecte Europene prin utilizarea conceptului international de lucru "Knowledge Management". Furnizarea analizei previzionale a oportunitatilor de finantare fezabile din fonduri europene caz cu caz, in sistem face to face si person to person: intrunirea eligibilitatilor pentru finantare/acordarea Ajutorului de Stat UE, verificarea conformitatii administrative a solicitantilor, definirea practica a nevoilor reale de co-finantare (partea I)- pe baza de programare prealabila.
13.15 – 14.15 Pauza de masa
14.15 – 16.15 Managementul Cunoasterii (Knowledge Management) – metodologie practica si eficienta de folosire a cunostintelor ca avantaj strategic pentru fiecare organizatie. Elementele definitorii ale Managementului Cunoasterii in contextul abordarii calitative a modelelor de dezvoltare, pe fondul fructificarii avantajelor capitalului uman, ca factor diferentiator de crestere a competitivitatii: cunoasterea tacita, cunoasterea explicita, dezvoltarea communities of practice, instrumente KM, specialistii si strategiile KM.
16.15 – 16.30 Pauza de cafea
16.30 – 18.00 Forum inter-activ de intrebari, probleme si solutii :

  • cum selectam domeniul economic/codul CAEN cel mai apt pentru finantarile UE;
  • intrunirea practica a criteriilor de finantare (eligibilitatile-cheie);
  • verificarea conformitatii administrative a solicitantilor diverselor forme de sprijin;
  • definirea practica a nevoilor reale de co-finantare;
  • avizele necesare, cum si de unde trebuie obtinute;
  • exigentele juridice ale aranjamentelor contractuale adecvate;
  • primirea Kit-ului "Cei 7 Pasi pentru Finantari Europene, Solutii si Investitii Inovative de succes";
  • identificarea partenerilor concreti si formarea parteneriatelor de afaceri cele mai profitabile.

Intrebari si raspunsuri. Concluzii. Inmanarea diplomelor de participare.
Lectori:
Octavian ŞERBAN - Presedinte KNOMACONS - Knowledge Management Institute - Romania, www.knomacons.ro, absolvent cursuri MBA al Georgetown University din SUA si Business Management al Japan Productivity Center, avand o vasta experienta in coordonarea programului de instruire si consultanta pentru accesarea fondurilor structurale in cadrul institutiilor din subordinea Ministerului Economiei.
Sever AVRAM - Senior Consultant in PR & Lobby, www.structuralfunds.ro, Coordonatorul general al Platformei "EU-RO Clearing Funds" si Presedinte Executiv al EUROLINK-House of Europe, fost consilier pentru Comisia Europeana si consultant in programe PHARE guvernamentale si neguvernamentale.
Taxa de participare: 390 lei/persoana cu TVA inclus. Costul de participare cuprinde accesul la program, mapa de prezentare, welcome coffee, coffee break si pranz.
Discounturi oferite:

  • 5% pentru participarea la cel putin 2 programe (forum/conferinta/ workshop) EconomicFest
  • 5% pentru 2 participanti inscrisi din cadrul aceleasi firme/institutii
  • 10% pentru minim 3 persoane din aceeasi firma/institutie
  • 20% pentru membrii Project Management Institute

Mai multe informatii precum si formularul de inscriere: http://www.economicfest.ro/index.php/conferinte/workshopmanagementulcunoasterii

 

Dr. Harry Hertz
Director, Baldrige National Quality Program
National Institute of Standards and Technology

Stephen C. Brokaw, Ph.D., CGBP
Professor and Chair of Marketing
The University of Wisconsin - La Crosse, U.S.A.

Ramon Barquin
PhD, President and CEO of Barquin International, former IBM executive




Octavian SERBAN
Presedinte

Orlando Gabriel CONSTANTINESCU
Business Development Manager

Mirela RADU
Consultant Juridic prin "Cabinetul de Avocatura - Mirela RADU"

Cristian AVRAM
Coordonator Programe

Dragos ZAHARIA
Director Economic - Coordonator Analiza - Monitorizare - Audit