Knomacons
Knomacons
Knomacons
Knomacons

Viziune

Valorificarea cunoasterii existente in fiecare dintre noi in scopul cresterii bunastarii materiale si spirituale individuale


Eric Weidner, CKM
Marketing Director/Certification Coordinator
International Knowledge Management Institute (KM Institute)

Takemitsu MATSUDA
Long time Expert - JAPAN INTERNATIONAL COOPERATION AGENCY
 
 

Programe coordonate in parteneriat cu institutii nationale si internationale de renume


 

KNOWLEDGE MANAGEMENT
- oferim pregatirea certificarii internationale ca CERTIFIED KNOWLEDGE MANAGER, prin parcuregerea graduala a urmatoarelor etape de recunoastere a abilitatilor dobindite in domeniul KM:

  • Certified Knowledge Specialist - KMI-Romania;

La finalizare, absolventii vor fi capabili sa raspunda la urmatorul set de intrebari:
1. Unde credeti ca va situati dvs personal, precum si organizatia dvs, in drumul cunoasterii?
2. Ce masuri credeti ca puteti lua pentru a creea „Knowledge Organization"?
3. Cum vedeti un model concret, argumentat, referitor la posibilitatea implementarii primului proiect KM in organizatia dvs?
4. Care considerati ca sunt piedicile actuale in abordarea KM la nivel strategic, operational, etc?
5. Ce pasi trebuie urmati pentru crearea unei miscari KM in Romania
 Propunerea cea mai relevanta pentru realizarea "Knowledge Organization", va fi premiata, iar initiatorul va fi bursier al urmatorului modul.

 

  • Certified Knowledege Expert - KMI-Romania;

 Absolventii vor capata abilitati superioare de a construi un model KM specific organizatiei din care provin; se va avea in vedere Procesul KM:

  1. Crearea si achizitia
  2. Modificarea
  3. Folosirea
  4. Arhivarea
  1. Transferul
  2. Translatia (Transformarea)
  3. Accesul
  4. Descarcarea

Cel mai original proces si cu valoarea adaugata cea mai mare va aduce celui care l-a proiectat o bursa pentru programul de instruire sustinut in colaborare cu specialistii internationali, in momentul formarii unei grupe de cel putin 20 participanti
Aceste doua module vor fi sustinute de specialisti cu certificare internationala, cu stagii de cercetare la institutii de renume din lume: Japan International Cooperation Agency, Association for Overseas Technical Scholarship, Malcolm Baldrige Quality Program - Department of Commerce - USA, International Knowledge Management Institute - USA, Ford World Headquarters, Japan Economic Research Institute, Institute for Study of Business Markets - USA, Georgetown University, University of Wisconsin, Penn State University, Atlanta University, Laboratorio di Scienze della Cittadinanza - Italia, Japan Productivity Center, Toyota, precum si multe altele cu renume mondial.

 

  • Certified Knowledge Consultant - International Knowledge Management Institute

Programul si criteriile de evaluare vor fi realizate, in functie de cerintele participantilor, de catre   Presedintele International Knowledge Management Institute in colaborare cu comitetul de autorizare si se va baza pe un modul teoretic fundamentat pe cele mai reusite best practice implementate la Banca Mondiala, Administratia SUA, compania Swiss Pharma, etc si un modul practic ce va fi realizat intr-o organizatie de referinta pentru implementarea KM din Europa de Vest, daca locul de instruire va fi la Londra sau la Basel, sau din Romania pentru instruirea facuta in tara. Evaluarea va consta in abilitatile de folosire ale tehnologiei KM, potrivit modelelor din organizatiile vizitate.

 

  • Certified Knowledge Manager - International Knowledge Management Institute

Programul consta intr-o abordare complexa si eficienta a cunostintelor acumulate in domeniul KM si presupune abordarea urmatoarelor teme:

  • Intelegerea profunda a celor mai importante principii si tehnici KM
  • Cum trebuie utilizat ceea ce se numeste KM Body of Knowledge (KMBOK) pentru a culege rodul cunosterii si a dezvolta strategia KM
  • Instrumente, tehnici si modele pentru a construi Learning Organization
  • Cum se poate "vinde" solutia KM catre conducerea organizatiei
  • Realizarea efectiva, practica a KM si caile de imbunatatire permanenta

In functie de disponibilitatea dumneavoastra, acest program poate fi organizat la sediul International Knowledge Management Institute din Washington DC.



MANAGEMENTUL CALITATII

  • Total Quality Management

Programul se bazeaza pe o curricula dezvoltata de specialistii japonezi ai Agentiei Guvernamentale JAPAN INTERNATIONAL COOPERATION AGENCY  precum si JAPAN PRODUCTIVITY CENTER.
Se urmareste implementarea celebrului stil japonez de management, grupul tinta fiind companiile productive cu productie de masa.
Programul este girat de Takemitsu Matsuda, fost manager de calitate si expert pe termen lung al JICA

 

  • Six Sigma

In organizarea acestui program, beneficiem de aportul programului dezvoltat in Statele Unite ale Americii la FORD WORLD HEADQURTERS si la FORD ACADEMY.
Programul este destinat marilor companii din zona productiei si se urmareste obtinerea obiectivului Six Sigma: 3,4 defecte la 1.000.000.
Prin amabilitatea directorului Six Sigma Corporate Office din Michigan - Faysal Khalaf - programul beneficiaza de aportul acestui reputat specialist.

 

  • Malcolm Baldrige Quality Program

Acest program a fost creat in cadrul US ADMINISTRATION, DEPARTMENT OF COMMERCE, fiind condus si coordonat de Dr. Harry Hertz - directorul acestei prestigioase institutii.
Aplicarea criteriilor Baldrige, precum si auditul si evaluarea din cadrul acestui faimos program, creaza premisele ridicarii preocuparilor organizationale din zona cresterii calitatii produselor si serviciilor la rang de strategie de dezvoltare

 

  • Kaizen

Metodologia Continuous Improvement dezvoltata in Japonia si preluata pretutindeni in lume, dupa reteta consacrata a reputatului guru in domeniul calitatii - Masaaki Imai - vine sa ne ofere solutii concrete de imbunatatire permanenta a activitatii, prin tehnica pasilor marunti.



MARKETING

 

  • Marketing Management

Este bine cunoscuta forta utilizarii marketingului, dar mai important este sa transformam marketingul in strategie de business si sa-l integram in instrumentele manageriale la indemina celor care conduc.
Pentru acest program extraordinar, am luat in considerare implicarea extraordinara a ­-Sefului Catedrei de Marketing de la Colegiul de Business Administration al Wisconsin University din SUA - Prof. Dr. Stephen Brokaw
Cum sa intelegem mesajele clientului, cum sa creem acel factor diferentiator al activitatii noastre, cum sa depasim momentele de criza, iata numai citeva intrebari la care vom gasi impreuna raspunsul.

 

  • Marketing International

Ca urmare a colaborarii cu renumitul profesor de Marketing, Prof. Dr. Michael Kleinaltenkamp de la Universitatea din Berlin, propunem o integrare a strategiei organizatiei dumneavoastra in climatul complex si dinamic al afacerilor la nivel european.
In conditiile "europenizarii" afacerilor noastre, este foarte important sa intelegem conceptul de "Piata Unica" nu numai prin valentele sale administrative, dar mai ales prin cele comerciale.

 

  • Studii de Piata

Propunerea Institute for the  Study of Business Markets, venita prin Prof. Dr. Ralph Oliva - Director Executival binecunoscutului institut de pe linga nu mai putin stiuta Pennsylvania State University, este de a folosi marketingul cu acuratete absoluta, nelasind la voia intimplarii realizarea si, mai ales, interpretarea studiilor de marketing.
Instrumente exacte, metode eficiente, analize clare si intelegeri corecte, sunt citeva din temele propuse pentru acest program.



MANAGEMENT

  • Managementul Proiectelor

Isteria programelor de accesare a fondurilor europene a creat o adevarata "vinzoleala" in aceasta zona, determinind adevarate rupturi in intelegerea efectiva a modului de realizare a acestor proiecte.
Bazindu-ne pe o colaborare de prestigiu cu Ministerul Afacerilor Externe din Italia prin prestigioasa organizatie Laboratorio di Scienze della Cittadinanza - Roma, am realizat un amplu program de intelegere corecta si eficienta a designului proiectelor la nivel european.
Deasemenea, strinsa colaborare cu Autoritatile de Management ale Programelor Operationale si realizarea de proiecte si cursuri de instruire ca Expert Consultant/Manager al Ministerului Economiei - CPPI (pina in februarie 2009), am inteles neajunsurile din ambele tabere: autoritati si beneficiari.
Incercati programele noastre si veti intelege diferenta! Parcurgem, pas cu pas, impreuna cu dumneavoastra, fiecare etapa si nu va lasam pina nu obtineti un punctaj de invidiat la evaluare.

 

  • Organizational Behaviour

Un program unic, realizat intr-o maniera lipsita de orice limitare, in care dumneavoastra sunteti actorii principali intr-o piesa al carei regizor este Prof. Dr. Leticia Pena - Doctor in Educatie al celebrei HARVARD UNIVERSITY.
Sincer, inrolati-va in acest program si veti fi un "alt fel" de manager: think outside the box, stretch, formarea managerilor in functie de personalitate, pe baza testelor consacrate Myers Briggs, sunt doar citeva din tehnicile pe care le veti dobindi.
Programul propus se doreste a fi o "cotitura" in cariera educationala si profesionala a celor care vor participa.

 

  • Balanced Scorecard

"You cannot manage what you cannot measure, and you cannot measure what you cannot describe", iata propunerea facuta de celebrii  Norton si Kaplan, iar noi am adauga: "You cannot describe what you cannot know, and you cannot know what you cannot understand".
Va lasam pe dumneavoastra sa descifrati tilcul acestor conexiuni invitindu-va sa participati la un program amplu in urma caruia veti dobindi un celebru si extrem de eficient instrument de management strategic: alinierea viziune - strategie - obiective privita din 4 perspective - financiara, client, proces si invatare.

 

  • Leadership

Beneficiind de coordonarea Prof. Dr. Leticia Pena de la Catedra de Management a Wisconsin University, va invitam sa intelegeti ce calitati trebuie sa posede un manager modern, ce valori trebuie sa cultive si ce constringeri trebuie sa NU considere un lider autentic.
Programul este structurat pe modele unanim recunoscute de lideri la nivel mondial, urmind sa se identifice acele trasaturi care fac diferenta intre maestri si discipoli sau cum este folosit in literatura de specialitate, intre leaders & followers.

 

  • Management International

Renumitul Prof. Dr. Tom Hench de la Management Department al La Crosse University, ne da si el o mina de ajutor in fundamentarea unui nou stil de management, alternativ teoriei globalizarii care este cauza crizei actuale si anume, dupa principiul "Small is Beautiful" viitorii manegeri de top sunt incurajati sa imbratiseze Corporate Social Responsibility, dezvoltarea etica si grija fata de conservarea resurselor naturale.

 

  • Managementul schimbarii

Este foarte important sa anticipam schimbarea, sa o gestionam si sa "navigam" odata cu ea, intelegindu-i dinamica si directia de propagare. Asa cum apreciaza filozofia managementului modern, "singura constanta a zilelor noastre este... schimbarea". Renumitul Prof. Dr. John Gardner ne arata ce instrumente sa folosim pentru a fi "acomodati" cu schimbarea.



Alte programe: 5 S, Kanban, Design for Six Sigma, Just in Time - Toyota, Management Informational, etc fac parte din portofoliul nostru si pentru sustinerea lor beneficiem de reputati specialisti cu recunoastere mondiala, reprezentanti ai unor institutii, organizatii, companii din intreaga lume.


Dr. Harry Hertz
Director, Baldrige National Quality Program
National Institute of Standards and Technology

Stephen C. Brokaw, Ph.D., CGBP
Professor and Chair of Marketing
The University of Wisconsin - La Crosse, U.S.A.

Ramon Barquin
PhD, President and CEO of Barquin International, former IBM executive




Octavian SERBAN
Presedinte

Orlando Gabriel CONSTANTINESCU
Business Development Manager

Mirela RADU
Consultant Juridic prin "Cabinetul de Avocatura - Mirela RADU"

Cristian AVRAM
Coordonator Programe

Dragos ZAHARIA
Director Economic - Coordonator Analiza - Monitorizare - Audit